donderdag 4 juli 2013

nog 2 weekjes....

fruithapjes, liedjes zingen, wandelen, fietsen, luiers verschonen, knuffelen en heel veel plezier hebben ...
zo breng ik mijn dagen door
passen op dit kleine vrolijke meisje en haar grote broer is geweldig, maar 
wel vermoeiend ... en daardoor weinig puf meer om te freubelen 
al heb ik gisteravond weer een stukje gehaakt
4 dagen per week zijn ze bij mij tot de bouwvak begint hier in het noorden 
nog 2 weken 
ook wil ik deze foto even laten zien ....
de film was al een hele poos uit maar heb toch eindelijk een  filmposter gekregen en ingelijst
Django zo heet mijn oudste zoon en ja als er dan een film uitkomt met de titel Django .....
nu heeft hij een mooi kunstwerk van 70cm bij 1 meter boven z'n bed hangen


1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee om die poster zo in te lijsten
    Tis heel leuk oppassen he, maar inderdaad wel vermoeiend soms
    maar de hoofdzaak is de gezelligheid van de kids
    En dat heb ik elke donderdagavond tot vrijdagavond
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen