maandag 16 september 2013

omslagdoek en ....

joepie mijn omslagdoek is klaar ... een lekker luchtige sjaal
hij is best wel groot geworden en zit lekker 

ook de speld past er weer mooi bij
kreeg dit weekend een tip om er een haaknaald doorheen te doen dus wie weet doe ik mijn houtenhaaknaald er wel doorheen maar die is nu nog in gebruik

voor deze muts   nou ja niet voor deze maar wel voor de volgende ..


deze muts is voor Jack patroon is een beetje van my boshi
en heerlijk snel klaar 
dit garen is van de action 3 dubbel met haaknaald 6 
neon groen rood en zwart ... 
zo leuk om te maken en klaar in 1,5 uurtje 
fijne week voor iedereen !!!!

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn allebei super geworden Pytsje. Heb je weer vlot gedaan. Jack zal blij zijn met zijn nieuwe muts. Hier moet ik er nog één, dan de andere variant, ben ook heel benieuwd hoe die gaat worden. Tot gauw, liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig allebei Pytsje, volgens mij heb je nu het haakvirus te pakken ha ha.. groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dingen maak je hoor! Ik ga je volgen!
    Groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk Sietske ... ik heb jou blog ff opgezocht en ben volger geworden lekkere dingen bak jij....

      Verwijderen
  4. Wat ben je weer heerlijk bezig geweest
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen