zondag 25 augustus 2013

weekend gehaakt en .....

geborduurd weer een lapje voor mijn deken af....
en alweer met de volgende verder......
ook heb ik gehaakt voor Klaas Jan een bungeldraakje
en voor Femke het bungelkoetje....
zo leuk zijn deze om te maken....een geweldig boekje 
hier ga ik vast nog meer uit maken
en via Etsy weer 2 leuke patronen gekocht waarvan ik er eentje al heb gemaakt 
ik had hem iets groter verwacht leuk voor onderzetters ... dus de volgende moet met dikker garen...haha
fijne zondag !!!!!!!!!!!!!





3 opmerkingen:

  1. Jeetje Pytsje, wat mooi allemaal. Heb je turbonaalden of zo pffffffff, wat heb je veel gedaan. Super leuk! Neem je die turbonaalden zaterdag voor me meeeeeee! Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie Pytsje wat een prachtige creaties. Prachtig !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat schitterend och allemaal weer
    hoeveel uren heb jij wel nie tin een dag zitten
    knufffffffffffffffffffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen