zondag 4 augustus 2013

zondagmiddag.......

een heerlijke temperatuur vandaag ....dus ja bootje varen nu ben ik niet zo'n held maar voor deze keer ga ik mee en lekker genieten.....helemaal ontspannen ben ik niet en al teveel wiebelen ...bbrr eng ....tot grote pret van Jack is toch wel leuk om moeders ff een beetje te plagen
.....onderweg een aantal foto's gemaakt



\heerlijk hoor lekker wat wind door je haren ...maar de zon brandde best ik had een handdoek om m'n benen ...haha

en terwijl Wietse de ene na de andere vis uit het water slingerde
bleef Jack naar z'n dobber staren 

en ik, ik zat heerlijk met mijn hoofd in de struiken te haken...

al met al een hele geslaagde middag 



2 opmerkingen:

  1. heerlijk Pytsje, lekker genieten
    en ondertussen wel doorwerken he :)
    mooie foto's
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker toch dat jij je hobby kan doen terwijl de mannen aan het vissen zijn

    Groetjes verona

    BeantwoordenVerwijderen